Måndag

Fuuu måndag!!! Hur kan fredag vara så nära måndag, när måndag är så långt ifrån fredag!? >.<
Idag har ja varit duktig! =D Jag tagit en blomma till komposten (vi på landet kan faktiskt ha en egen komnpost!) lagat min och Jonas mat. Sen va jag ute med hundarna i mörkret UTAN en lampa. Som tur är så kan jag stigen vi går, så jag klarade mig ^^ Sen va man i stallet och hjälpte till. Vi la stenar på den lerigaste ställena och där alla gropar va. Sen fick man ett slag av Jonas i huvet... O.o Och nyss kollade ja på Naruto, såg 4 avsnitt.
Juste, jag blev väckt av en min tele. Sara ringde mig kl 11.30 typ. Jag lät tydligen drogad, men ja va TRÖTT! Det är tidigt på morgonen för mig! =''(
Och nästa vecka åker vi till FALUN!!! LÄNGTAR SOM FAN! Pappa ska köra mig till skolan då ^^ Och innan vi åker måste jag fixa en västa och sen måste jag åka till Ö&B för att köpa lite godis, ostbågar och läsk. Kommer festa i falun ^^
Inga inlägg nästa vecka från måndag till torsdag. På fredagen kommer ja hem, men får se om jag orkar göra ett inlägg. Kommer troligen vara jätte trött. Och jag komemr såklart vissa några bilder, såklart dem bästa! =D
Men ska ja hitta på nåt, kanske kollar på en film, jag venne. Men nåt iallafall.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0