Shoppa

Ska åka in till stan någon dag och köpa en ny skolväska (min är trasig) och några nya kläder. Ska åka in imorgon eller iövermorgon. Jag får gå med mamma, för kan ikke gå med Sara. Suck. Hatar att handa saker med min mamma, hon pekar på allt som jag aldrig skulle kunna vela ha. Och jag har så mycke roligare med Sara, än a vad jag någonsin skulle kunna ha med min mamma. Ska bara se om mamma kan/vill pka in med mig. Annars får ja väl åka in själv och kolla. Men det kan jag inte göra, mina tvångstankar kommer då och längtan att dö. JAg fixar inte att vara ensam och utstöt igen. Kännslan av att ingen kan se en. Nä det klarar jag inte av igen. Men får väl hitta på nåt. Annars kan ja passa på att kolla på en väska när jag åker in till Ö&B med pappa, med det blir bara jobbigare. Pappa vet inget om min smak för saker och ting. Han anser att jag ska ha söta & gulliga kläder O.o Det skulle aldrig komma mig på tanken att ha!!!

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0