Skola

På torsdag börjar skolan igen... Jag kommer då att köra mitt race och fokusera på skolarbete, försöka iallafall. Men jag har verkligen ingen lust att börja skolan igen! Jag vill bara skita i att gå till skolan varje dag och istället vara hemma och kolla på en film. Det vore skönt. Men jag måste ju gå i skolan och det hatar jag. Men som tur är så går ja i en bra skola iallafall. Kommer få nytt skåp när vi börjar. Hoppas att ajg får ett skåp nära mitt bg rum då! För jag inte inte behöva springa upp och ner för trapperna hela tiden om ja ska till mitt skåp! Jag vet inte hur jag kommer att må första dan vi börjar då, men det får ja väl se. Kommer kanske vara lite nera, med tanken på allt som hänt nu under falun och det kommer kännas så jäla konstigt att träffa Oliwer... =/ Men jaja. Kommer va ganska kul att se 7.orna igen iallafall. Några av dem är faktiskt skit roliga att prata med och så. Kommer vara snäll mot alla 7.or oxå, för jag orkar inte vara elak mot dem. Kommer ju gå med dem tills jag slutar 9.an liksom!

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0