Trött

Det gick bra på aikidon! Freja va inte där... =( Men Ellen, Josefin och Emilia va där ^^ Herman va där och tittade på. Träningen gick jätte bra för min del.
Efter träningen satt jag och papap i över 30min och väntade på Joans i bilen -.-'' Tillslut gav jag upp och gick in och kollade vad han höll på med. Vi ringde honom flera gånger, men inget svar -.-''
Sen åkte vi till gränby centrum. Först gick vi in till 3 och frågade vad det va för fel med min tele. Men nu kan ja smsa igen ^^ Sen gick vi till apoteket och hämtade ut pappas medicin (en av alla hans mediciner!) och sist gick vi in till ica och handlade. Jag kommer att äta choklad pudding sen. Och jag har ostbågar och 2 olika choklad såtter oxå =3 Så jag kommer att överleva den här kvällen!!! =D
Men nu ska jag kolla på en video!

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0