Vafan!

Okey. Jag tänker börja med att säga att jag är singel nu...
Och sen tänker jag säga att ingen kan bestämmam över mig och om man försöker så ska man från och med nu få höra på ett och annat från mig.
Och nu tänker jag säga att jag nyss fick ett sms från Viktor. När jag hade läst det kände jag mig jätte dålig och jag blev så jävla deppig. Och att man gråter för att man sårar dem man minst av allt vill det, få blir inget fan bra!
Seriöst, jag pallar inte med det! Vart jag än vänder mig är det någon kille som ser mig och gillar mig. Kan jag itne bara ta livet av mig!? För då slipper jag ju allt!

Mvh Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte känna dig dålig eller så för att du gjorde de du ville… :}

2012-01-14 @ 12:42:18
Postat av: Viktor

/Viktor

2012-01-14 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0