Vill inte förlora dig med!



Det här är Benke, min häst. För nåt år sen fick han akut fång mitt i vinterna. Han kunde knappt gå och så. Men som tur va så återhämtade han sig kanske bra. Men nu har han fått det igen, akut fång. Och många vet inte riktigt vad det är och ska jag vara ärlig så vet jag själv inte exakt vad det är. Men det är en allvarlig sjukdom som hästar kan få i sina hovar. Och nu är ja lite rädd att jag ska förlora honom oxå. Så just nu är jag jätte deppig och orkar itne göra någonting rolig. Om han går bort, så kommer jag vara så nere att det inte är sant. Så.. Om någon från min skola läser det här.. Så vet den personen det nu, ifall det värsta händer honom och så. Så då vet den vrf jag kanske är extra deppig i skolan eller till och med ser mig gråta. Och nu är jag påväg att gråta. För Benka är min första häst som jag fick när jag va 4-6 år.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0