(Y)

Maten va god iallafall. Kött och potatis =3
En liten kul händelse efter maten kommer nu: 

Jonas: Pappa... Vrf lägger fåglar ägg?
Pappa: Vet inte.
Jonas: För om dem kastar äggen så går dem ju sönder! Cx
Jag: HAhahah

Ska kanske gå och tigga efter nåt gått att mumsa på om en stund och då kanske jag kommer på en film. Kommer troligen bli en Pokémon film då, men vem vet. Jag kanske hittar en bättre film att kolla på i filmhyllan eller en annan bra film i min dator som jag känner för att kolla på. Min bror kanske kan låna ut en film till mig annars.
Och juste ja, jag har börjat läsa en bok =O Men den boken är faktiskt ganska bra! JAg har läst 3 kapitel hittills och jag gillar boken. Den heter: Katastrofen - Ett vilt liv.
Och här kommer en länk på en SKITBRA låt som jag har lyssnar på hela tiden
Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You) - http://www.youtube.com/watch?v=Xn676-fLq7I

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0