crazy

Yeah, it is crazy here! Jag är trött typ och dem andra är mer övertrötta typ. Mer flum än mig iallafall. Men jag kommer typ dö imorgon, kanske inte så bra om jag ska på stan imorgon!!! :o Men iallafall... Bella hade typ en blomspruta och kände "makt" eller nåt sånt shit. Men inte kul för oss andra som blev blöta. Så jag gömde den, så nu kan dem inte leka med den, om dem inte hittar den vill säga. Just nu snackar dem med någon på skype och jag sitter typ vid, typ död eller nåt. Fun... Not... Flum är väl kul, men flum nu är jag inte iallafall. Men jaja... Ska väl lägga undan mobilen nu och bli social med dem andra... Kanske... :/

Mvh Sarah från mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0