Då så

Då har jag snackat klart med Petra. Det verkade som om dagen va chill. Hon köpte hårfärg och lösögonfransar tydligen. Och sen snackade vi om att byta stil, vi ska tydligen ha samma! :D Och vi har aldrig snackat om det med varandra förr xD Så det va ganska kul! Och jag ska få en tröja av henne oxå!! :D Så jag ska göra nåt smycke till henne, jag vet typ vad hon gillar och vilken still hon ska byta till, så jag kommer nog lyckas bra med smycket, hoppas ja. Och vi snackade lite allt möjligt. Som vad hon gjorde när hon va hos Emelie förra veckan och annat random. Petra är så härlig att snacka med tycker ja.
Men ja. Mina föräldrar har gått och lagt sig nu tror jag. Så jag kan inte ha så hög musik :c Men det gör inget, jag kan ju ändå lyssna på musik ju :D Ska nog lyssna på Nightcore, Norlie & KKV, Skrillet eller nåt annat random :D


Bild från min helg med Livia och Lisa i 7:an någon gång. Jag ska vara den onda skurken som klappar sin onda katt och sprider sina onda planer. Eller nåt sånt xD

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0