Fredag

När det är skola så betyder fredag helg. Nu betyder det närmre skolstarten :c
Men jaja. Medans jag sover till 13.00 så va en vän och på sitt "jobb". Men då måste man ju såklart ringa mig -.-'' Hon vet att jag SOVER!!!!
Iallafall. För ca 1 vecka sen gjorde mamma gravad lax och nu är den klar. Åt av den till frukost... Och ja, jag ÅT frukost imorse. För dem som känner mig vet att jag inte äter frukost...
Sen va jag framför tv och chillade.
För 1 timme sen hittade mamma ett recept hon ville testa. Och det har vi gjort nu. Hoppas att det blir gott...?
Och nu lyssnar jag på musik och ja... Chillar :3 Älskar lov! 
Jag gör inte så många inlägg mer, men det är för att jag inte går nåt intressant om dagarna när jag är hemma. 
Imorgon kommer jag KANSKE göra ett inlägg innan jag åker till stan. För jag kommer inte hem sen på lördagen. Ska åka hem till Petra med Anna och ha kul :D Bara för att vi är så awesome! :P Nej, men vi har kul ihop. Och jag vet inte när jag kommer hem, men jag skriver ett inlägg då! ^_^
Ett problem här... Läs om du orkar! Men, det är en killle. Han är äldre (21år) som jag förr pratade med. Sen kunde jag inte smsa under Annas "fest". Och efter det har jag inte tänkt på att smsa honom. Då blir han PISST på mig och börjar bitcha mot mig.. O.o Hallå! Jag är ett barn och tänker inte alltid på att ta upp mobilen och smsa en kille -.-'' Och nu när jag har diskuterat det med mig, så skiver han saker som om han kände mig. Men han känner inte mig alls! Och det stör mig som fan. Kan inte han bara ge sig och börja om med att smsa mig? Assåh, jag har ett liv bortom min mobil oxå. Ett socialt liv! Det borde han fatta. Men nej, han gör inte det. För att vara 21år verkar han verkligen korkad! För han tänker bara på sig och sånt shit verkar det som. Han typ "synd, du som verkade så söt & gullig" SERIÖST!!?!??! Han är 12år och jag är 15! Han känner min mamma, han kan inte haffa mig då! Det är bara så FEL! Så jag uppfattar nu att han vill få allt att verka att det är mitt fel. Om han skriver nåt mer sånt, då ber jag honom att lämna mig ifred om han inte är redo att börja om och försöka igen, om han kan det vill säga. Killar kan vara så korkade ibland säger jag bara!
Men ja... Ska nog göra nåt nu... Typ packa väskan till imorgon kanske... 
 
 
En bild på min katt Trolliz som jag tog för ett år sen
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0