Hos Petra

Okey... Kl är bara 03.25 liksom och vi är vakna. Rätt nice. Vad vi har gjort idag då. Vi blev pisst på en kompis, för han totalt dissade oss --.-" varit ute med Petras hund och fått lyssnat på hennes samtal med 2 dryga tjejer man aldrig träffat förr, kollat på film, får nya kläder av Petra och nu chilla. Kläderna jag fick typ förendrade mig sa dem andra. Såg tydligen lite emo ut och min kropp såg tydligen shit snygt oxå, så det känns ju bra! ^^
Imorgon/idag ska vi in till stan och träffa en kille som typ tjatar och tjatar om att få träffa mig. Så nu ska vi 3 göra det och han ska oxå ha med sig en vän. Ska bli intressant och se hur det kommer bli. Men jag ger inga detaljer på det än ;) skriver om det när jag kommer hem.
Ska åka hem till Anna någon gång oxå och gå igenom hennes kläder. Hon kanske har nåt som man vill ha, vem vet?
Men ja... Ska nog sluta skriva nu och vara "social" med dem andra, men dem sitter oxå vid sina mobiler xD

Mvh Sarah från mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0