Jag ska försöka

Detta är min Jag Ska Försöka lista. Läs om du orkar.
 
Jag Ska Försöka:
Få nya vänner
Få nya bilder på mig
Få nya bilder på djuren
Vara oftare med hästarna
Rida mer på Harri
Snacka med vissa personer (det är på ett eller annat sätt osams typ)
Lyssa på ny musik
Öppna mig mer för människor (är ganska instängd med vissa saker)
Äta bättre (får jobba länge på det)
Hjälpa till mer hemma
Komma överens med mina föräldrar om en sak
Ha mitt rum städat hela tiden (blir lätt stökigt...)
Tänka mer på andra (tänker redan på andra, men måste göra med mer med vissa personer typ)
Finnas där för alla typ
Vara mer med vissa av mina vänner
Rensa min garderob
Få lite mer pengar (hjälpa till hemma = pengar!)
Vara snällare 
Läsa fler böcker
Ta ordning på mitt liv
Börja sminka mig på ett spez ett igen (det va ganska smyggt)
Ha mer kontakt med min familj (svårt, min fam är så stor, men med dem jag kan prata med)
Och i varje inlägg här ska jag lägga upp en bild med en liten beskrivning på
 
Observera att jag skrev FÖRSÖKA, så jag kan inte lova nåt. 
 
 
Bilden tog i vintras och budskapet är ju bra. För man ska hitta den rätta killen/tjejen. Den man vill vara med i resten av sitt liv typ. Nåt jag vill hitta.
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0