Jaha...

Wow... Känner att det inte är någon som läser min blogg, men jag skriver ändå! xP Hoppas att jag får några läsare, vore kul om jag hade en del iallafall! 
Men ja... Vad ska jag säga? Jag sitter och lyssnar på Skillet. Älskar Skrillet, låtarna är sjukt bra och ja.. JAg bara gillar dem, venne vrf, men det är nåt som musiken som jag gillar. 
Och ja... Jag känenr typ att det är för mycke för mig just nu. För mammas häst Ecce avlivades för någon månad sen, det påminner som om Benke, min katt blev ormbiten för typ 3-4 veckor sen, Tea opererade tassen för några veckor sen, mammas katt åkte in till sjukhuset igår (hon är sjuk, men ingen vet vrf och docktorn trodde att hon skulle dö undet natten, men hon lever), pappa åkte in till sjukhuset idag och ska in imorgon igen med sitt ben, är typ osams med några jag verkligen vill vara vän med och så är det den dära jäla dagen 26/7 som närmar sig mer och mer och jag mår bara värre och värre ju närmre den dagen kommer. 
Men det är ju bara jag. Och jag skulle gärna åka in till stan med en vän och ta nya bilder med den, men jag vet inte vem som skulle vela göra det med mig. För då måste den oxå vela vara på stan med mig och ja.. Vi kan ju ha jätte kul eller jätte tråkigt. Det är ju helt upp till oss...
Och jag ska hjälpa till mer hemma. För ju mer jag gör hemma, ju mer pengar får jag i plånboken, vilket jag typ behöver. För jag tänker försöka ända min stil lite, får se hur det går. Ger inge detaljer än, men det kanske kommer, vem vet om jag lyckas? 
Och så har jag kollat på Top Model med pappa... O.o Det va på tv och ingen orkade byta. Så komenterar alltid pappa att jag kan bli en model, om jag tar hand om min kropp och tar bort min piercing. Men ärligt, men måste vara SUPER smal för att kunna vara en model, vara skit snygg och det orkar jag inte. Modeler idag har inga former alls typ. JAG har mer former än dem flesta jag sett! Om jag ska vara ärlig! Och jag är inte så small som dem där är. Dem svälter sig ju! Men jag kan bli shit bra på bild, så det är ju alltid nåt jag kan lyckas med.
Eller så kan jag bli fotograf, men då måste någon upptäcka mina bästa bilder jag har tagit. Och det kommer troligen inte hända. Men jag fotar för nöjets skulle, inte för att jag en dag ska bli en fotograf. 
Och det regnade idag me, venne om jag skrev det i förra inlägget, men jaja. Och efter som det regnade så kunde jag ju inte dra till hästarna -.-'' Men imorgon och på torsdag ska det vara fint väder sägs de. Frågan är om det kommer att bli så bara. Men mamam kommer sen oxå ta 14.51 bussen till stan för att möta pappa vid sjukhuset. Så jag venne om jag kan dra till hästarna då, för jag behöver nog hålla koll på Tea.... :/ För hon har ont i sin tass & hon gnager gärna på "plåstret" som är på tassen... Men det får hon ju inte... 
Och ja... Petra ska ringa mig snart och prata om sin dag idag. För jag är lite nyfimen på det. För hon och Anna åkte till Stockholm, venne vad dem gjorde eller hur det gick. Så det ska jag få höra om. Ska bli kul att få höra om vad dem gjorde :D
Men ja... Ska nog sluta skriva en massa random shit nu....
 
 
Någon dag så testade jag och fixa håret såhär. Jag sminkade mig såhär väldigt länge! Då menar jag LÄNGE! Jag gillade det och ska försöka börja sminka mig så igen... 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0