Jaja.

Mat fick man kl 19.15 -.-'' Det är liksom sent! Och det va kyckling, vilket gjorde det värre. För jag älskar kyckling :3
Men ja.. Vad ska man säga..? 
Snart börjar jag 9:an.. Jag kan inte fatta det. 9:an... Då är det gymnasievalet som kommet, kidz i min brors ålder -.-'' några lärare har slutat. Suck, låter så svårt. Vet vilken linje jag vill gå på, men vart jag ska gå är frågan... Och jag måste få bra betyd och en sån masa shit! Det är jobbig xc Jag ska få några C och D har jag bestämt, men om jag får högre så är det bara bra. Men det ska jag minst ha iallafall... Och.. I 9:an måste jag verkligen jobba, ska kanske ha plugg träffar med en vän.. För hon har bara bra betyg och ligger före oss i alla kurser typ, så då kan jag ju få hjälp av henne. 
Men shit, palla skolsnack! 
Det är tydligen onsdag idag.. Är inte van vid att hålla koll på vilka dagar det är... Det känns lite knäppt typ, efter som man har lov och inget sommarjobb, så dagarna går in i varandra. Det känns bra. Och man vänder dygnen en del oxå, det gör jag. Uppe till efter 2 på natten och sover till 12-13 på dan. Kan ju vara uppe längre, men jag vill inte störa min fam som sover så länge liksom..
 
 
Min proa i 7:an. Jag fick en tröjan för att jag hjälpte mormors jobbar vänner med en STOR sak. 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0