Kom inte på någon bra >.<

Jag kom inte på någon rubrik >.<
Men iallfall. Idag fick vi kött och potatis. Jag orkade typ inte äta nåt, det är inte likt mig. Om jag får matproblem så ska kommer min aföräldrar skicka iväg mig till nåt, sa dem. Det dem inte vet, är att jag redan har matproblem... Men jag vill inte bli iväg skickad på nåt! Vill stanna hemma med kunna träffa mina vänner! 
Och jag älskar verkligen att varje gång jag kollade på Naruto Shippuuden så lever jag mig alltid in i varje avsnitt.. Men det är ju så himla bra!
Och jag börjar tvivla på att vi kommer åka till min morfar denna sommar... :/ Jag vill dit, jag vill jätte gärna åka dit och träffa honom. Men allt annat kommer ivägen -.-'' Så jag tror inte att jag kommer träffa honom. För jag träffade honom senast på nyår :/ Vill inte att tiden ska gå så långt innan jag träffar honom igen :c Jag älskar verkligen att vara hos morfar och träffa släkten som bor där. Men han är i Thailand just nu i deras lägenhet där... :/
Men jaja, nog om vad jag vill. Ska inte hoppas på nåt, blir alltid besviken då :/
 
 
Bild från en strand i Cypern. Åkte dit när jag slutade 6:an
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0