Leave me alone guys!

Rubriken kanske avslöjar nåt här. Detta som handla om inget mina än KILLAR! Det är bara lilla jag som har killproblem som vanliga. Läs om du orkar, orkar du inte. Om du läser kan du komentera om tips på vad jag ska göra. Men ja, börjar nu
Kille nr 1:
Ja, det är en kille efter mig. Han lämnar mig inte ifred. Han säger att jag är hans drömtjej och att han tror att han är kär i mig. Han säger ozå att han vill träffa mig. 
Problemet är att han bara vet vad jag gillar för saker och säger att jag är hans drömtjej -.-''
Och så vill han HELA JÄLA TIDEN TRÄFFA MIG! Han frågar om dagar, jag säger att jag inte vet. Så säger han typ "så vi kan inte planera då?" Okey.. Om man säger att man inte vet så är det ju SJÄLVKLART att man inte kan planera! Seriöst. 
Kille nr 2:
Han smsar mig hela tiden, även om jag säger att jag inte kan smsa -.-'' 
Och så är det en annan kille, ett ex faktiskt. Varit ihop med honom 2 gånger. Han är en super duper bra vän och vi har samma humor! Men så skrev vi igår. Då bad han om en trejde chans!? Men sen helt plötsligt ska jag glöma det, för han är ändå på G med någon annan...!? WTF!? Assåh, så gör man inte. Han kanske vill ha en trejde chans med mig, men sen fick panik och skrev att han är på G med någon annan. Eller så va allt bara ett skämt. Men ändå...? Så gör man väl inte? Det är bara fel enligt mig! Och om jag blir ihop med honom, så komemr det ta slut sen. Det är slutet jag inte gillar. För vid VARJE slut hatar han mig. Assåh, vi är ju bra vänner, blir ihop, gör slut, då kan ju vänskapen vara kvar!? Då behöver han inte hata mig helt plötsligt ju! Fast hater varar bara i 1-2 månader och sen är allt som vanligt igen. Men ändå..? Jag pallar inte det!
Kille nr 3: 
Han va en kille, som jag började snacka med på fb, börjar smsa med varandra mycke, ligger med och blir dissad av. För det första, vem gör så? För det andra, vrf gör man så? För det trejde, vrf har han då kvar mig som vän på fb? Det fattar jag inte. Har kommit över honom och så, går vidare snabbt. Men dem 3 frågorna kan vill jag ha ett svar på!
Den 6/7 träffade jag honom. Eller jag och några vänner skulle hämta nåt och då möte vi honom. Han kramade mig och frågade hur jag mådde! VRF GJORDE HAN DET OM HAN ÄNDÅ SKITER I MIG! Och sen smsade han mig. För jag hade satt mig på marken. Då smsar han mig och säger att jag kanske itne sla göra det. Men SERIÖST! Om han ändå skiter i mig, vrf gör han så då! Jag blir galen på det! Okey! Jag vill veta vad som hände, vrf allt tog slut. Jag vill ha en förklaring till det, är det förmycke att be om? 
Jag skulle kunna ge honom en ny chans, om han vissar att han vill ha en. För han va jätte snäll snär vi pratade. Och så är han shit snygg. Och så är han dem som har checkat mest på min "Skulle Vela Ha Hos En Kille" lista.
Lite random om killar då:
Är det förmycke att be om en kille, som gillar mig för den jag är, inte för att han tycker jag är snygg (vilket jag inte håller med om), eller för att han gillar min kropp (som jag desutom inte gillar). En kille som gillar mig för min personlighet, en som helt enkelt är som jag vill. En som fyller upp en del av dem kraven jag har. Är det förmycke att be om? :/ För jag har nåt att ge, jag har mitt hjärta.
 
 
 
En bild jag gjorde idag. Den typ passar in i detta inlägg typ!
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0