Mat...?

Ja, nu har Dimman åkt hem. 
Vi kollade på 2 skräckfilmer till idag och va inne på chatroulette. Det är som roligast att vara där med Dimman, för hon är one of a kind, vilket gör henne helt galet underbar! :* Och för att jag inte har varit inne där med andra vänner som är roliga då... :/
Men ja... Rubriken kanske säger nåt. Jag väntar på mat. Pasta och bacon. För min bror hade med sig 2 vänner hem, så det blev helt plötsligt fler munnar att mätta! :o Vilket tur att jag inte äter mycke då! Jag har mina förklaringar till det och jag tar inte upp dem med vem som helst typ.. :/ 
Men ja.. Nu ska jag kolla bloggar & lyssna på musik medans jag väntar på mat.
 
 
Bilden togs förra veckan idag.
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0