morgon

Wiii. Pappa väckte mig tidigt -.-" 11.50. Det är hemskt för mig!
Men jaja. Igår upptäckte jag att jag kan göra inlägg via mobilen :3 Så jag kommer nog göra det några gånger. Men långa inlägg blir det inte isånnafall. Och det kommer inte bli någon bild från mobilen heller.
Men ja... Bussen går 14.46 från mig. Vad ska jag göra under tiden? Chilla på soffan, fixa väskan, ta på mig kläder, borsta tänderna, borsta håret & sminka mig. Brukar göra det när jag ska till stan.
Just nu ligger jag i soffan, kollar på Trassel och väntar på att pappa ska bli klar med damsugen. Sen kommer mamma & pappa (kanske jonas oxå) åka och handla. Så då får jag typ ff här :D
Jag älskar filmen trassel. Den är så bra liksom. Jag kommer nog alltid vara så barnslig som jag är nu och jag gillar det.

Mvh Sarah från mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0