Natt

Älskar att jag ska upp kl 10.00 sen.. Jippi -.-'' Bussen mot stan går 11.16 från mig, hur fan orkar jag? Är på stan för ofta! Men jaja. Natt.. Då har man natthumor och den är typ bäst. Jag älskar mitt natthumor! :P
Men ja.. Vad ska man skriva om på natten? Hur mörkt det är? Det är liksom svart. Coolt va? Elsa busar iallafall, bara så alla vet. 
Juste, när vi åt mat fick jag värsta frågan av mamma! Hon frågade om jag har tagit vodka... För det har tydligen fösvunnit en del... O.o Men HALLÅ?!?!? Jag vill inte ha deras vodka liksom! Den är inte god. Och vrf skulle jag vela ta av deras? Det skulle dem ju märka -.-'' Hur dum tror dem att jag är igentligen?? :/
Men ja. Choklad och cola på natten... Hell yeah. Fett chill faktiskt. 
Men ja... Kan berätta om choken jag fick när jag gick in i "Olivias" (Petra vill att vi kallar henne för Olivia iställer för Petra, för Olovia är tydligen hennes mellannamn och hon gillar det, so why not?) rum. Det första ajg såg va en massa JB på hennes väg. Hade en stor på dörren som skrämde mig, eller ALLA bilder på JB skrämde mig Dx Det va hemskt! Hon har en JB kalender för nästa år... O.o Vadå JB fan... :/ Har förlorat henne till den världen!!! D'':
Men ja... Va 17 ska man snacak om nu då? Yeah, I know!
Killar... Dem kommer jag aldrig fatta. Första gången man snackar med dem blir dem typ kär i mig (seriöst), sen pratar dem med mig, gillar mig mer och mer, flirtar med mig och vem vet vad som händer efter det!? :o 
Men ja... Pallar inte skriva mer random shit nu! >.<
 
 
Min snygga maks jag gjorde när vi va i Falun i 7:an 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0