natten hos Olivia

Ja, natten hos Olivia. Jag blev sminkad och fick naglarna fixade. Det är chill ;)
Och så ska vi upp kl 11, för man ska hinna sminka oss och såna, men det går nog bra. Sen ska man in till stan, ska vara där kl 13. Då får jag träffa Kevin :3 Kommer bli kul
Och just nu sitter vi alla med mobil och ja... Jag bloggar och sånt och dem andra vet jag inte xD Men dem spelar antar ja.
Men ja... Innan vi åkte till Olivia så va vi på stan, va med Sandra och träffade någon kille som jag inte vet vem det är. Men jag har inga planer på att göra det heller, för har annat att tänka på liksom ^.^ När vi kom hit till Olivia så åt vi mat (ett mirakel) och Bella körde några trick med Joppe, det va kul att se. Sen drog vi in till Olivias rum och fixade oss. Jag bråkade med min mobil, för den blev lite cp och så... Men det är bra nu ^.^
Men nu ska jag nog vara social med mina friends.

Mvh Sarah från mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0