Onsdag

Va uppe före 12, det är ett miralek! 
Jag satt har kollat på tv sen jag vaknade tills kl blev 15.55, för då gick jag ut till brors boxningssäck i 15 min och körde lite. Och det va shit jobbigt! För mina axlar gör nu ont, mina handleder gör mer ont, mina fötter & knän och oxå ont... Men jaja, jag har iallafall gjort det. Kommer helt klart köra fler gånger, men kanske inte idag... Sen dog jag i soffan lite och gick sen in i mitt rum och började skriva detta. 
Och imorgon. Vad ska jag säga om det...? :/ Tar 11.15 bussen till stan. Möter Bella på bussen och Olivia på stan. Ska möta en kille på stan oxå.... Undrar hur det komemr att gå. Men jag ska iallafall hem till Bella efter stan. Undrar vad vi komemr göra då ;) Mamma och pappa skämtade om att vi skulle supa och ha oss.... O.o Vad 17 tror dem att vi gör igentligen? :o Eller.... Jag vill nog inte veta.
Pratade med Olivia idag om killar. Hon vill ha en kille, för hon har tröttnat på att vara singel, själv älskar man att vara singel, för jag har haft 10 förhållanden... Men ja, vi pratade lite om det. Känner ingen singel kille som skulle vara nåt för henne eller så är dem helt enkelt inget jag vill att hon ska ha att göra med..
Men ja... Det är soligt ute!! :D

 
Tog kort förut på en fin blomma. Den har vi på våran tomt... :3
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0