Random shit

WOW! HAFT 1 BESÖKARE OCH SKRIVIT 1 INLÄGG (det här blir det andra inlägget ;D) Awesome va? ;)
Men ja.. Mamma och pappa kommer hem till maten, men jag vet inte vad det blir för mat >.<
Och så är Norlie & KKV BARA SÅ BÄST!!! KKV är så jäla shit snygg oxå! Är så glad att jag såg dem på FMK! Och jag va där på FMK! Jag va där i början till slutet! I TIMMAR MED ANDRA ORD! Men det va så awesome! Bra band spelade, hade kul, bra människor, underbara människor och ja... Hade kul. Kunde varit roligare, men ja. Det va kul ändå!
Så nu vill man bara se Metallica, Dead by April, Skrillet, Skrillex & fler live oxå. Sen är det bara 1 detalj, att det ska hända oxå... 
Random shit ja,  random shit... 
Jag tror att jag kommer bli galen, för jag kan inte sluta gå in på vissa personers fb sida! >.< Det är typ 2 killar och typ 5 tjejer... Mohahaha, jag följer varje sak dem gör xD Men nej.. Jag vill bara veta vad dem gör. För jag har inget liv >.< Vill ha ett, men det kommer ju inte hända direkt... 
Och ja.. Jag har upptäckt nåt! I Have No Life And I Am 4-ever Alone!
 
 
En bild som Dimman tog på mig, när vi hade färgat mitt hår. 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0