Regn :c

Jag hatar regn ibland. Hade tänk att jag kunde dra till hästarna idag. Men nej, det ska regna -.-'' 
Men ja, sånt är livet...? Idag började pappa jobba igen, för han hade lov i 2/3 veckor. Så jag måste hjälpa till mer hemma nu då. Och dem säger att det komemr hjälpa mig om jag hjälper till hemma, vrf fattar ja inte. Men det är väl tills jag flyttar hemifrån, då är det ju bra att kunna städa och hålla koll på sin ekomoni. Men jag har bättre koll på sånt än vad andra av jag känner har. 
Men ja... Vad gör man en regnig dag som denna? Inget, vad jag vet. Gosa med djuren, snacka med killar? Jag venne. Djuren sover typ och killarna... Ja.. Hehe... Det går ju som det går. Som vanligt så är det alltid någon som vill ha mig :/ Jag fattar inte vrf killar vill ha mig om dem inte ens känner mig. Vad har jag en kille vill ha..? Det vet ju ALLA redan svaret på, men ändå.. Nog om mina killproblem! Ni orkar säkert inte läsa om dem!
Men ja.. Ska nog göra nåt nu... 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0