Seriöst!? -.-''

Okey, en sak man INTE ska göra till mig. Man ska INTE fråga om jag är sur, om man inte har något slags bevis på det. För då blir jag PISST om man gör det. Och när man sen skriver nåt LÄTT och inte fattar det, då gör man mig mer PISST! Om man gör det till mitt face, hehe... Då kan jag inte kontrollera mig... Men den personen får oxå skylla sig själv. För vissa saker gör man inte och dem som ska kalla sig mina "bästa" vänner borde fatta det mer än vissa. Vill bara slå in hennes ansikte och få henne att fatta att vissa saker gör man inte inte och man säger fan inte vissa jäla saker till mig av alla personer! 
Lite ilska kom ut där. Hoppas hon läser detta och FATTAR vad fan jag menar! Annars får hon fan ringa mig och snacka!
 
 
Sorry, ingen bild denna gång... :/
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0