Seriöst!?

Okey, jag har haft problem med min mage sen förra året någon gång i maj. Men denna gång är det bara cp! Okey! Under hela dagen har det ända problemet varit, att ajg har varit extremt törstig. Så jag har druckit lite vatten. Är törstig nu med. Men när jag dricker nu så får jag ont i magen...! Seriöst, jag brukar inte få det av vatten! Av mat & cola har jag fått, med inte av vatten! Så nu fattar jag inte vad som är fel denna gång. Det kanskr är för att jag inte mår bra, vilket gör att jag inte äter/dricker som jag ska (varit så lika länge som jag har haft problem med magen). Men vrf kommer det mot vatten och vrf nu!?
 
 
Bild från förra året när vi skulle upp till Idre. Jonas tyckte att jag kunde ta en bild på hans mat och jag gjorde det O.o xD
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0