Sociala...?

Ja... Min bror och 2 av hans vänner spelar xbox360 i vardagsrummet. Det ligger vägg i vägg med mitt rum -.-'' Så jag hör det, mycker irriterande! Och så sitter jag i mitt rum, kollar på X-man 2 och drucker en hemmagjord jordgubbs-choklad milkshake. Den är SHIT god. Det tog sin tid att göra dock och bror blev pisst för att jag "störde" med det va det värt. 
Rubriken då.. Ja.. Människor är inte sociala med mig känner ja... :/ Det känns inte så där jätte kul liksom! Vore ju kul om någon man inte pratar med mer börjar snacka med en igen och ja.. Vem vet vad det kan leda till...? ;) 
Men nee, det är bara jag och mina 4-ever alone tankar.
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0