Super duper bra måndag!

Rubrik säger allt! Hade en SHIT bra måndag för en gångs skull! I Am So Happy Now! :'') 
Bella va uppe HELA natten och höll på med skype -.-'' Det va SÅ jobbigt men jaja. När hon väl skulle somna så gjorde hon det shit snabbt. Själv kunde man inte sova -.-'' 
Vi klev upp kl 11. Bella fixade mitt smink & sitt och Olivia fixade sig. 
Bussen.. Ja.. Buss resor är inte alltid så himla kul. Men jag lyssnade på Skillet, så det va ju bra ^.^ 
Kom in till centralen. Olivia och hennes syter går mot statshuset, Bella och jag mot en kiosk där hon köpte en cola och godis. Sen gick vi till svandammen, för där va alla vi skulle vara med. Det va Sandra, Emil, Simon, Kevin, Ida (Emils syster) och Oskar (Emils vän). Vi stog där ett tag och sen gick vi till bryggan. Där va vi ett tag och jag va DÖD! Men efter ett tag drog Bella för att köpa mer cola. Sen drgo Oskar, Ida, Emil och Sandra oxå. För Sandra skulle följa dem till tåget. Så det va bara jag, Simon & Kevin kvar. Vi pratade lite om musik. Det är så hääääääääääääääääääääääääääär skönt att någon fattar musiken jag lyssnar på!!! :''D Men jag va dock död så oxå. MEn sen sa Simon nåt och Kevin sa typ "hon vill inte när hon såg mitt face", nåt sånt va det. Så jag lutar mig mot honom och pussar honom, för det va det jag skulle göra. Och den blev det fler och fler pussar. Han är shit bra på det ^-^ Sen kom Bella och Sandra tillbaka. Vi snackar lite. Jag skickade ett sms till Bella och skrev att hon hade missat nåt, sen skrev jag vad. Så hon och Sandra ville se att vi gjorde det. Efter ett tag pussades jag och Kevin igen, då räknade Bella sek... Hon kom upp till 1 min och 3 sek... O.o Men jag dog lite, för jag kunde inte andas D: Sen gick vi därifrån. Vi gick till statshuset och ja.. Då blev jag och Kevin ihop!!! :''DD Så vi började hånga, för jag gör bara det med pojkvänner. Sen drog Sandra till Emelie och vi andra gick till centralen. Där satt vi, jag & Kevin började hångla igen. Sen kom hans och Simons buss, så vi sa hejdå. Bella och jag satt kvar där och jag kollade på mina bilder i min kamera. Det va några RIKTIGT bra bilder där på mig och Kevin när vi hånglade :3 Sen träffade Bella och jag Sebbe B och en annan Sebbe. Sen tog vi bussen. Jag duschade när jag kom hem och nu sitter jag här och skriver detta. Så det va min fett braiga måndag!! 
 
 
Bilden gjorde jag för ett tag sen och den typ passar in just nu :3
 
Mvh Sarah ^^

Kommentarer
Postat av: Kevin(your Boyfriend

Älskade oxå dagen särsklit biten där vi snacka musik... och hånglade ;)

2012-08-01 @ 19:00:15
Postat av: just a guy

äyh om du nu gillade Trolle så mycket tycker ja du inte skulle gjort slut och om han även va grym på att pussas tycker ja verkligen du inte skulle gjort slut jävla äckel slampa :/ be om ursäkt för i helvete trolle e förstörd ring han

2012-09-29 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0