Tisdag eftermiddag

Jaha ja.. Mammas hoppning är inte klar på tv än... Jag gillar inte sport, så hoppning på tv är inget för mig. Det är bara tråkigt tycker ja. Men det är bara min åsikt... Men iallafall... 
Jag gick upp och satte på en film i på mammas och pappas tv i deras rum. Mamma har alltid problem när hon ska göra det, men det gick shit bra för mig ^^
Jag har typ så ont i huvet just nu. Verkligen ont i huvet, har tagit alvedon, men hjälpte inte.. 
Teas tass efter hennes operasion ser väl bra ut. Hon har inget "plåster" på nu mera och hon håller inte på med tassen mer, vad jag ser. Hon kommer klara sig bra, fast hon har bara 3 tår kvar på den tassen. Hoppas bara att det inte händer nåt mer med dem andra tårna. För jag hade nog inte klarat av att min lilla bebis (hon är 3/4 år...) skulle opereras mer. 
Elsa livar upp här hemma oxå Hon busar på för fullt i några timmar och sen sover hon ett tag och börjar om igen. Det är ganska kul faktiskt ^^ Hon busar med Cupido och Trolliz, så det är ju ett stort plus! Och i november ska hon på utstälning för första gången!! :D Hoppas att det kommer att gå bra. Är lite sugen på att vara där, men gå upp tidigt, låter inte så kul. Vara där tidigt till sen eftermiddag... Låter inte så kul.. Dessutom är allt man kan göra är att sitta stilla och tråka! Jag.. sitta stilla..  xD Kan inte ens sitta normalt på en stol!! xD
Jag funderar på om jag ska gå ut och fota lite kanske. Men det är ingen sol ute... Så det är ju inte kul och mitt huve typ säger nej. 
Jag måste verkligen få Bella ut till hästarna med mig! För hon och jag skulle kunna ta en promanad med dem. Hon går med Algot och jag kan rida Harri, det skulle ju gå shit bra ^^ Sen ska det ju bara hända oxå.. .:/
Men ja... Jag började skriva om random saker här. Men det gör nog inget ^^
 
 
Skillnad sen 7:an till 8:an va..? Och sen kommer min 9:an, låter läskigt!!
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0