Tja

Tja. 
Dimman sover nu eller vad hon nu än gör i min säng, så jag passar väl på att skriva ett inlägg då! :3
Igår kväll när vi fick tv för oss, så kollade vi på 1 1/2 skräckis och 1 1/2 action (den andra halvan kollade vi tidigare imorse). Den halva va en film vi igentligen skulle se hela, men Dimman fega ur :c Så jag får väl se den själv sen då.. 
Vi har sovit i typ 2-1h. Svårt att säga exakt hur länge... Men vi gick och la oss någon gång efter 03 och vaknade runt 06.. Så vi är lite lagom trötta då..? :/
Dimman har laddat ner en del saker på min dator som ska vara bra... 
Och det regnar ute!!! :o Mycke till och med! 
Har ingen anning om vad vi gör senare idag... Vi får se.. 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0