Torsdag

Jippi, vaknade när jag hörde pappa hålla på med sina mediciner tidigt på morgonen -.-'' Och så kan man inte somna om -.-'' Så jag har varit vaken ett tag och knappt fått sova! Hemskt!
Men jaja. Elsa rev ett sår på min arm, ett på varsin arm till och med. Men såret på höger arm blev värre, så jag fick ta handsprit på (det svider) och på med ett plåster. För blodförgiftning låter kanske inte så lockande... :/ Och jag
har redan ärr från andra djur som gett mig sår och sånt shit. Så när jag är vuxen kommer jag ha några ärr... :l
Idag sak jag ta med mig Olivias pressent, får inte glömma den hemma! Hoppas att hon blir glad av den! :3 
Och ja, idag ska man in till stan. Möta Bella på bussen, Olivia och Kevin på stan. Tror att vi skulle träffa en till kille senare idag oxå.. Kommer ha fullt upp tror ja...
Sen åker vi hem till Bella, vem vet vad vi går där. 
Men måste sluta skriva nu! Måste sminka mig!!! 
 
Ingen bild, hinner inte. Sorry
 
Mvh Sarah

Kommentarer
Postat av: Kevin

haha lät som en fullpackad dag ;) men visst hade vi kul :) <3

2012-07-29 @ 20:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0