Trött

Trött tjej! Idag har jag hjälpt till ute. Jag har hämtat posten, dödat myror, varit med Erika på andra sidan vägen (det är en stog åker, vi kastar boll med hundarna), borstat Tea, duschat Erika & plockat bär. Det va jobbigt! Men nu väntar ja på mat. Ska för nåt gott hoppas ja, för jag måste verkligen äta bättre....
Och på lördag ska jag in till stan med Petra och Anna, vara där ett tag och åka hem till Petra. Kommer bli sjuk kul hoppas ja!
Imorgon ska jag packa väskan till Petra, kanske åka till hästarna (KANSKE!!!) Göra ett smycke till Petra, öf rjag ska få en tröja av henne :3 Ska oxå kolla om Anna och Petra gillar rödavinbär, för vi har sånna. Då kansek jag kan plocka några till dem, om dem gillar dem förstås..
Och ja... Vad mer ska jag säga? Vet inte riktigt vad jag ska säga mer... Men ja... Hmm.. :/ 
 
 
En ros jag har i mitt rum. Fick den när jag slutade 7:an. Jag har den vid en buket rosor jag fick av Herman när jag va ihop med honom..
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0