Vad tyst det blev...? + random stuff

Det blev genast mycke tystare här när killarna gick in till brors rum! För nu hör jag inte hur dem låter och jag hör faktiskt musiken jag lyssnar på :3
Just nu snackar jag med Tim på skype. Han har en sån sjuk bra humor, men våran humor är typ samma ^^ Så vi fattar varandras skämt och så, det är shit kul!
Och ja... Kl är över 00.15. Så det är måndag nu.. Typ.. 
Och ja... Vad mer ska man säga... Jag har ingen anning om jag ska vara ärlig! xD Jag bara skriver nåt random xD Men ni överlever ändå hoppas ja ^^
Och ja... Efter som det är den 16/7 idag, så är det 1 månad kvar till skolan börjar igen och 10 dagar kvar tills en jobbig sak förra året hände. Har ingen anning om hur jag kommer spendera den dagen... :/ Kommer kanske vara hemma och deppa eller vara på stan med vänner och försöka ha så kul som möjligt...
Men ja.. Jag kanske ska åter gå till musiken jag lyssnar på och det andra tråkiga. 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0