Yeah

Fick hemgjord pizza till mat. Orkade knappt äta hela, men jag fick i mig hela ändå. Det va väldigt mycke för mig, som typ inte äter.
Imorgon ska man till stan...? Det bror på om Bella kan svara på mitt sms. Och om vi drar till stan kommer vi träffa Olivia och Sandra där. Har ingen anning om fler kommer. Bella skulle ha haft grillkväll, men det blir inte av. 
Och... Ja... Jag har smsat med Kevin ;) Han är så gullig! I like him! :3
Och jag har fixat min bakgrundsbild på min mobil. Nu ser man Gaara :3 Är typ såld på Gaara, för han är sååå cool! 
Och jag ska nog börja kolla på Naruto, Ah my goddess, Pokémon & Avatar igen. För det va ett tag sen jag såg det.. :/
Och ja... Jag har igentligen inget mer att säga xD
 
 
En bild på min super söta hund Tea ^_^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0