Yeah...

Fick köttfärslimpa med bacon täcke och potatis till mat... O.o
Jag har raderat några låter på mobilen och lagt till 30 nya låtar. Så jag har 147 låter i min mobil nu, hade över 400 innan jag raderade.. 
Jag har fixat Petras smycke :3 Hoppas att hon blir nöjd med det!
Funderar på att göra ett par örhängen till mig... En med en massa kedjor på, bara för att jag kan. Eller nåt annat coolt. Och sen ska jag kolla med mamma om hon vill att jag gör något smycke till henne eller nåt sånt. För när ajg väl börjar göra smycken, så kan jag göra många! Om dem blir snygga, är en annan sak.
Och ja... Jag har ingen anning om vad jag ska göra nu. Men ska nog lyssna på musik och spela lite gsm :)
 
 
En bild på skit snygga Gaara från Naruto serien. Är helt galen i honom typ.. :3
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0