Yeah..

Ja.. Sen sist har jag blivit irriterad, gråtit, kollat på film & lyssnar på musik. 
Irriterad på min bror, gråtit för våran katt, film va Step Up & musik va blandat..
Men ja... Helg planer har kommit. Kommer bli kul. Vad jag behöver typ.
Planerat att jag & Fröet ska åka till mina hästar någon gång och vara med dem. Då kanske jag kan rida på Harri och Anna kan ta Algot i "koppel" och ta en promenad med dem. Det skulle vara kul de med. Om vi får upp grinden till hagen, för jag får inte det xD Men då måste det oxå vara in fin dag, då det inte regnar liksom.
Och ja.. Sen jag vaknar sen ska jag hjälpa till henne, fixa i rumet och typ packa en väska som jag ska ha när jag är med Anan och Petra under helgen. För det ät ju bra om jag har kläder och sånt klart då. Och så ska jag kanske rensa lite i min garderob, för det typ behövs! För det är INGEN ordning där! Och så måste vissa kläder bort så jag kan få in nya kläder. 
Gaaahaaa, jag måste köpa nya kläder oxå >.< Eller så kan jag fråga mina vänner om dem har når jag kan få. Och når man nämner kläder, jag måste hitta min randiga munkjacka! Den är viktig för mig! Fick den av min kusin. Så den måste jag hitta. Ska leta nu!!!!
 
 
Gjorde den bilden idag! 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0