FREDAG!!! :DD

WIIIIIIIIIIIIIII!!! DET ÄR FREDAG!!! :D
Jaha ja, satt 20 min i kö mot uppsala -.-''
På centralen väntar Petra på en :'') Då bestämmer man att hon ska följa med till min skola och sen följa med mig hem och sova över. Under skolans gång hade vi ja.. lite flum xD Sara och jag vissade henne våran skolan :3
Efter skolan åkte jag och Petra till stan en stund, för att sendan åka till sjukhuset. Där va jag på min SISTA astma sak!!! :D Petra va med mig där och pappa va oxå med mig. Det gick bra, jag dog inte eller nåt sånt. Det va inte alls läskigt att ha en kamera i helsen, bara lite läbbigt när dem skulle få ner den.. :|
Efter det åkte vi till stan och väntade på Anna. Sen gick vi till donken för att äta. Där köpte vi mat :D
Träffade Nicole och Elin. Fick "lite" blå hårmascara i håret, det va kuligt. Sen drog vi till gf. Chillade, sen gick vi.
Och ja.. Nu är vi här hos mig! Petra kan vara här sent, men inte sova här *sadface x100000*
Men ja, nu ska jag gå ifrån min dator och ha KUUUUUUUUUUUL med Anna och Petra nu!!! :DD

Mvh SARAH!!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0