Fredag morgon

Men tjenare. Det är fredag idag!! Det betyder att jag ska till sjukhuset och bidra till forskning :c Jag har INGEN anning om hur det kommer att gå, men för hoppningsviss kommer det gå bra. Ska vara där kl 15.00 på ingång 79. Hoppas att jag får en rolig belöning efter allt dem har gjort mot mig där! Dem har liksom tagit mitt blod, låtit mig få andas genom en massa konstiga saker, fått mig att springa & få astma när jag sprang & fick sen andas genom fler konstiga saker xc Idag kommer jag få springa igen tror jag x''c Kommer dö lite.
Men efter det ska jag och Anna på stan, eller när hon kommer in till Uppsala efter sin sista ridprofil.. Har ingen anning om vad vi kommer hitta på, men det är säkert nåt skitkul :D

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0