LÖRDAG!!!

WIIIIII!
Ëfter inlägget igår fick vi kaffe och kladkaka.
Sen spelade Anan och jag Left4dead2 och Petra kollade på, det va SKIIIT LÄBBIGT!!! xc Så fort nåt hände så skrev vi typ, men sen såg vi en zombie komma upp genom ett bord, DAFUQ va våran reaktion, sen dog vi av skratt typ x''D
När Petra skulle åka hem så DOG vi 3 av skratt, seriöst! Jag låg i trappan, Petra stog och Anna båda satt och stog. Vi va nyckterfulla sa vi. Vi va nycktra, men ändå fulla typ. Nyckterfulla blev det xD
Sen fortfatte Anna och jag spela när Petra hade åkt..
Sen skulle Anna och jag sova... Ja... Hmm.. Vad kan man säga om det då..? Nee, tänker inte ens försöka förklara hur dåligt det gick för min del xc
När jag vaknade började jag spela igen, men ensam denna gång. Sen vaknade Anna och spelade med mig :')
Vi fixade i rummet och gick för att äta lunch.
Sen tog Anna bussen hem. Då blev jag 4-ever alone hemma, HADE FF!!! :3 Men jag är duktig, så jag gjorde inget. Gjorde vårullar till mat :3
Mamma och pappa kom hem, så jag flydde in till mitt rum och la upp nya bilder på fb :D
Nu ska jag chilla :P

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0