Onsdag.

Sorry att ajg inte skrev nåt inlägg igår, men min prao va så tråkig att jag inte orkade skriva om den. Och så kom minnen från en jobbig dag, 26 juli. Inget jag pratar om med vem som hälst och den dagar närmar sig, så jag mår bara sämre och sämre ju närmare den dagen kommer.
Men IDAG är det Sveriges dag!

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Sveriges låt! Så alla kan nog gissa vilken dag det är idag!
Men ja.. Idag är det loppis bara 2km från mig. Mormor är det och ska fynda, vilket hon alltid gör (eller inte). Hon köper en massa skräp och sen kommer hon hitt med det -.-'' Hon säger att det är fynd och att vi kommer att gilla det. F**K NO!
Men ja. Min klängen/linne som jag beställde förr, den kom igår!!!!! :D Den är så vacker och den passar mig :3
Men nu ska jag döööö lite bara...

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0