FEDAG!!! :D

Fredag idag och nu ska man... Ja... Festa tror ja? Iallafall, det är vad 2 av mina vänner gör nu. Men jag överlever i mitt rum ensam, dör inte av det liksom xD Men ja, idag då... Kom lite sen som alltid. Hade so föreläsning efter gb och efter so blev det ws. Jag jobbade med Katja, vi gjortde so. Lunch. Sara kom till mig och Katja då. Efter lunchen va det ws. Efter det hade jag bof i 1h >.< Så tråkigt, men jag klarade det. Oliwer satt brevid mig, kändes lite konstiga att han kunde se alla sms som jag skickade :$ Men ja, efter det passet hade vi typ 10 min fritt och sen bg. Åkte hem. När jag kom hem dog jag i soffan först och pratade lite med mamma om skoladan och sånt. Sen gick vi ner i källaren och börade bära ut saker till hästvagnen. Sen när det va klart skulle vi börja med maten. Och maten idag va bläääääääig! Sen gick jag in på mitt rum, satte igår en film och började fixa med mina naglar :3 Jag har 2 nya nagelack, en mini pensel (eller vad jag nu en ska kalla det för), ny nagellacksbortagning (för dem 2 jag hade innan är bort D: ) och nagel "stenar". Vet inte vilket ord jag ska använda mig av, men det är små stenar man har på sina naglar. Jag ska börja ta hand om mina naglar och sånt. Jag har 7 små textlappar om hurt man tar hand om sina naglar oxå. Så dem kommer jag att läsa från och försöka få mina naglar så bra som möjligt. För just nu går dem lätt av :( Dem är för tunna liksom, och jag vill gärna ha lite långa naglar, utan att dem sak gå av så man måste fila ner dem helt och vänta på att dem ska växa ut :( Men ja, mamma har sakt till mig att jag kan öva att måla på henne, så jag blir bättre + mamma vill ha sina naglar lite målade och hon tycker att det är lite kul om jag fixar det åt henne.
Men ja... Nu ska jag kolla några bloggar, smsa 2 kompisar och fråga vad dem gör och sen ska jag.... Hm... Jag vet inte xD Jag ska nog kolla på någon serie eller något annat kuligt. Kanske läsa lapparna om naglar eller försöka få lite tips på hur man kan tahand om dem. Jag vet inte rikigt, men nåt ska jag väl hitta på ^^

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0