HEMMA!

Vilken helg jag hade säger jag bara, vilken helg. Hoppas att jag kommer få en till likadan helg!!! Men ja, får börja med att ta allt från fredag - idag!

Fredag:
Alltid kul att hänga med Anna mot Uppsala. Skoldagen va väl okey antar ja? Men allt kul började när skolan slutade och jag möte Anna vid hållplatsen till centralen. VI snackade lite och sen tog en buss. Vid centralen möte vi Emelie och vi hängde där lite. Men efter ett tag gick vi till svava toaletterna. Där hängde vi lite. Sen kom Jesper dit. Vi hängde där lite och sen gick därifrån för att "andas". Efter det minns jag inte vad vi skulle göra faktist xD Minns bara att senare på kvällen va jag med Emelie, Anna, Jesper och 2 andra killar (namn minns jag inte). Sen skulle Anna gå iväg med en av killarna. Sen kom en tjej som hette Andréa. Vi gick till svavatoaletterna med henne och hängde där. Sen skulle jag och Emme dra till hennes pappa. Jesper och Andréa skulle till nåt ställe och killen som jag inte minns vad han heter skulle oxå hem. Hemma hos Emmes pappa åt vi suchi till mat. Första gången jag åt det, det va gott och mättande. Senare under kvällen skulle jag och Emme till en fest där Jesper och Andréa va. Men vi åkte därifrån snabbt. Det va inte riktigt våran grej + det va killar i 18-20 års ålderna som glode på en...... O.o Sen gick vi runt lite på stan och hängde, för att sedan åka hem till Emme igen och kolla på film.

Lördag:
När vi vaknade va Emmes pappa inte hemma. Men vi åt frukost och kolalde på tv. Sen skulle vi hem till Emmes mamma. Där va hennes fett söta hund!!! :D Hon är så gooooooosig! :'') Där byte Emme kläder och sminkade sig. Sen åkte vi hem till Emmes pappa igen och där fick jag sminka mig (känner mig lite naken utan smink liksom :$). Sen drog vi ner till stan och hängde lite. Möte Andréa och en annan tjej. Vi drog till en fest som va på samma ställe som kvällen innan. Men den här gången va det fett kul där xD Emelie och jag drack cola, men vi tror fan att det va nåt i colan!!! Seriöst, vi blev fett flum och asg åt dem andra som inte va helt normala xD Sen kom det 2 killar dit, men då skulel vi till stan för att hänga lite. På bussen mot stan klev det på några fulla 08 -.-'' Fan vad dem skrek! Det blev lite bråk på bussen oxå, men inget slagsmål som tur va. Men när vi gick av bussen drgo vi mot donken. Där fick jag låna en keps (fick låna den av en av killarna som vi va med). Den va fett skön oxå, ville behålla den (bild finns på min fb sida). Sen tog killen tillbaka sin keps, för han skulle dra. Inte så långt efter det skulle Emme och jag oxå dra. När vi kom hem till Emme dog vi lite smått.

Idag:
Vaknade av att mamma smsade mig -.-'' Men vi klev upp, åt frukost och kollade på tv. Sen skulle Jesper komma en snabbis hem till Emme,  med sin tjej... Vi va vid lekparen och snackade. Sen drog Jesper och hans tjej. Då gick Emme och jag in till henne och kollade på tv. Sen skulle jag ta en buss mot centralen för att sedan åka buss hem. När jag kom hem åt jag mat. Se kom mormor och friade Jonas. När dem åkte gick jag raka vägen mot mitt rum och att sätta på min dator för att kunna kolla fb, skirva inlägg här och lite mer.

Men ja.... Nu har jag nog skrivit klart om min helg med Emme.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0