Lördag kväll

Ja. Nu är det kväll. Jag har under tiden snackat med Emelie, Anna F, Sara och min granne Emil... Han pratar inte med mig, så det va lite random för mig. Jag blev ocå så jäla glad & tyckte att allt va så härligt för ett tag sen. Men sen slutade det plötsligt när jag skulle resa mig upp, klev fel, ramlade ihop på golvet och skrek av smärta. Så nu har jag så ont i min vadmuskel att jag inte kan gå! D: Inte så himla kul då. Så mitt humör gick från tippen till botten pågrund av det. Och ja.. Imorgon är det söndag och jag hade typ hoppats på att pappa ville gå på bio med mig. Men den filmen vi båda vill se går BARA på sv tal :( Så det blev inget med det + pappa hade en hel del saker att göra imorgon.. :/ Men ja, jag har oxå målat mina naglar i lite mönster och jag är nöjd med resultatet. Jag är ju nybörjare på sånt.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0