Lördag.

HELG!!! Så underbart.
Igår sent innan jag gick och la mig fick jag kramp i vänstra lårmusken D: Det gjorde så ont att jag började asg. Sen försökte jag gå, för då ska det gå över och det gjorde det :3 Men jag har fortfarnade skitont!!
Väckte mig frågade han mig om jag va död. Jag sa ja. Sen sa jag att jag ville bli begravd brevid Sötnos (min älskade och saknade katt :c) Sen åkte vi till träningen och ja... Det fick bra, men mitt ben där jag fick kramp i gjorde skitont ibland :(. Sen hadlade vi på gränby. Där träffade jag Stefan, musikläraren på skolan O.o Han kände igen mig :D Sen åkte vi hem och jag började "klada" på mammas naglar. Det va kul. Papap kom med pizza till mat. Gick ut med hundarna efter det och kolla på tele och såg att Tim gjorde slut med mig. Han tröttnade på mig... Bra ursäkt elle inte? Men jaja. Gråt inte för killar, tänk på mascaran! Sen kom jag in, tog kort på mammas nagar och sen va jag framför tv innan jag tröttnade, tog en pudding och gick till mig dator, ändrade fb status till singen och började skriva på detta. så nu ska jag kolla några bloggar, kolla med 2 vänner hur dem mår efter en liten fest och lyssna på musik.
Och jag kom på bästa planen för min framtid, men den är hemlig ;)

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0