Måndag.

Idag va det måndag minnsann. I skolan fotade jag och Sara lite, så jag behöver inte prata om skolan så mycke. Men sen kom allt kul efter skolan. JAg va på stan med Emelie, Anna F, Petra (bekant) och Jesper (aldrig träffat förr). Jesper va lite läskig ibörjan, men sen blev han ganska okey i slutet. Vi träffades vid centralen där vi hängde ett tag. Sen gick vi mot svavagallerian, toaletterna under där. Där hängde vi till en säkerhets vakt kom och körde ut oss D: Efter det gick vi och möte en tjej som Jesper skulle snacka med. Hon va 2 år äldre än mig, men ändå vad jag längre än henne :3 Kändes awesome. Sen skulle Petra åka till sin skola för att hämta sin väska och vi andra följde med Jesper till nåt ställe. Minns inte vrf vi gick dit xD Men sen när vi va på väg tillbaka stannade vi vid A3 vid centralen och hängde en stund. Där pratade vi, Anna försökte våldta mig D:, Anna tafsade på mig D: och jag fick sitta i Emmes knä :3 Men sen möte vi Petra i svavagallerians toaletter. Efter det skulle vi gå till gf (genom farten) men jag fick ett sms av jonas. Vi skulle ses vid burger king ca 17.05 typ. Så jag gick dit och möte honom, åt mat, åkte till träningen, tog några bilder innan träningen, kolla min puls, tränade, byte om, åkte hem och nu sitter jag här. En snabbis av min dag idag och jag KANSKE kommer vara med Emelie på stan imorgon med. Får se. Hoppas att det komemr att hända, för jag träffar henne typ ALDRIG!!!
Men ja, imorgon ska jag oxå gå till sjuksyster och kolla min puls och det. Ska även ge henne en lapp från mamma. Hoppas att det inte går så snabbt där och att hon fattar vad jag menar. För sist jag va hos henne så fattade hon inte ett piss av det ja sa D:
Men nu ska jag nog skriva klart, har några saker att göra innan jag måste gå från datorn och ducha och allt annat skit. Ska kolla andra bloggar och sånt, det tar lite tid >.< Men komemr med inlägg imorgon och KANSKE några bilder, får se om jag orkar lägga upp dem här. Men kom kommer troligen att hamna på fb :3

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0