Onsdag

Sorry för att jag inte skrev nåt igår! Men jag somnade på soffan när jag kom hem :$ Men kan väl skriva en snabbis nu.
Igår åkte jag buss med Anna till Uppsala. Kom SENT kom skolan, ca 30 min sent D: Efter bg hade vi eng. Efter det skulle jag och Dimman till sjuksyster, men hon va upptagen då >.< Så vi jobbade istället. Men jag läste en som som Dimman hade. Sen hade vi lunch... Det va pasta och köttfärsås, inte direkt min smak, men jaja. Sen gick vi tillbacka till sjuksyster och hon bad oss att komma tillbaka senare. Så under tiden hann vi leka med Dimmans kamera, vara på ett no (tror det) pass coh sen gick vi tillbaka dit. Då fick jag ligga på en sån dära säng i hennes kontor och villa i 10 min. Det va tråkigt! När hon kom tillbaka kollade hon min puls och blodtrycket. Altl va som det skulle! :D Sen hade vi bg. Efter bg drog Dimman och jag till stan för att vara med Emelie och Anna. Jesper som va med i måndas träffade vi oxå, men han åkte iväg för att dumpa sin tjej, men det blev inte så. Bara han är lycklig så är det okey för mig! Iallafall, jag minns inte så mycke mer. Vi skulle åka en random buss, men det blev fail. Vi skulle ha möt en kille vid centalen, men Anna behöva då på toa, så vi gick till svava toalätterna och möte killen där, han heter Sebastian. Han va snäll. Efter det åkte vi till gf (genomfarten) och hängde ett tag. Sen började vi gå någon stanns. Så ringde Emelies storasyster och vi fick åka hem till Emelies pappa och hämta en film. När vi ha hos hennes pappa och hade hittat filmen lekte vi i en lekpark som fanns utanför hennes hus :3 Fett kul! Sen resten av den kvällen minns jag inte så bra xD
Så nu kan jag prata om idag!
Åkte buss med Anna till stan. Kom inte jätte sent till skolan idag. Hade tydligen gjort klart allt i no som vi skulle göra, så jag gjorde so istället. Fysik pass. Lunch. Jobbade med bild under ws. Idh gick bra. Hade teori och i slutet pratade vi om gymnasium och hur det går till när man söker in dit. Det va bara Sara och jag kvar då xD Efter det drog Sara och jag till stan för att "fika" lite. Det gick bra. Sen tog Sara sin buss hem. När jag väntade på min buss va det en kille som sån bekant ut som kollade på mig VÄLDIGT mycke. Men jag kom inte på vart jag hade sätt honom förr! >.< Han hade kort brunt hår. Men sen kom hans buss, så jag kunde inte kolla på honom mer >.< När min buss kom satte jag mig i mitten och lyssnade på musik. När jag gick av bussen gick jag mot brevlådan. Jag hade fått ett brev med en massa papper som hade med moppe körkort att göra. Ska gå igenom allt med pappa sen. Nyss åt jag mat, men åt inte mycke. För jag blev så himla mätt! Så ja... Nu sitter jag här, skrivet detta coh lyssnar på 1D. Ska nu kolla in några bloggar och ja... Vänta på att pappa ska komma hem. Sen ska jag göra ett nytt album på fb, där ska bilderna från i måndag och igår upp! :D :3

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0