Söndag...

SÖNDAG!!!! >.< Det betyder att det är skola imorgon... :| Men det FÖRSTA jag kommer att tänka på imorgon är att min bebis Tea fyller 4 år!!! :D Så Anna F har MYCKE att berätta för mig!!! Och i skolab har man 1pass på hela dan och restan av den skoltiden är 45 min lunch och sen ws. Och sen på kvällen är det träning, hoppas att min flickvän är där!! Sen är det tisdag och så SKA jag prata med sjuksyster!!! Inga ursäkter då, jag ska gå till henne!
Men kanske ska prata om idag xD Idag ahr jag mest kollat på film i soffan med mamma. Jag va ute en stund (30min) med hundarna och tog några bilder. Tea och Erika är bara för söta! Sen har jag vattnat några blommor som va torra och ja.. Jag har inte gjort mer än det. Ska nu kolla in några bloggar och sen ska jag... Hm... Jag vet inte? Rita, redigera bilder, skiva låtar (inget jag brukar göra) eller... Fan, jag vet inte xD Men jaja. Nåt ska jag göra...

Mvh Sarha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0