Torsdag

Torsdag minnsann! Dagen såg väl okey ut? Bara skit ont i mitt ben! Efter morgon bg hade vi sv. Skulle börja på någon dum sv uppgift... :/ Sen hade vi ws. Lunch, pyttipanna... :| Matte, ws, engelska x, bg, ph och sen stan. På stan skulle jag möta Anna, för hon skulle ge mig en sak. Men jag fick vänta ett tag innan hon kom. Då kom hon och Jesper. Jag fick min sak och sen skulle jag till en affär för att köpa min lillebrors födelsedagspresent. Han får godis. Jag köpte oxå tuggummi till mig! För mitt tog slut D: Sen när jag kom hem såg jag att mamma hade köpt den första sesången av Buffy, så jag kollade på dem 4 första avsnitten när jag kom hem och nu sitter jag här. Om ca 30 min ska jag ligga i sängen och sova. Så skriver lite snabbt då!

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0