:|

Imorgon är det vecka 22, sista hela skolveckan. Snacka om att man har lite panik att hinna klart allt!!! Men man borde vara klar med allt man ska ha hunnit, men jag är inte helt klar i matte & no. Har fortfarnade mitt matte p.p kvar att göra, måste oxå klara körkortet i matten, måste göra elförbrukning och så har jag en spez sak i no.. Klarade inte ett prov, så jag ska göra det muntligt.. :c Hur ska jag orka allt det och vara med mina vänner och börja lite smått städa mitt skåp? Måste fixa så jag är helt klar och klarar alla ämnen i skolan, vill ha minst E i alla ämnen! Suck, det blir lite väl mycke för en litet 15 åring va? Lite massarge (stavning) skulle inte vara helt dumt nu, måste bara få det av någon som är bra på det! Anna F är jätte bra på det! :D
Men ja.. Hur ska man göra under sommarlovet då? Har planer med Anna F, men frågan är om jag orkar/kan allt som vi har tänkt. Har bara sommarlov i 2 månader och 8 dagar (räknade)... :/ Och så ska hon och jag krossa många hjärtan, frågan är bara om vi lyckas. Anna är bra på att få killar, tusen gånger bättre än mig. Hon är söt, vacker och sånt. Allt jag inte är, så Anna kommer lýckas med den delen helt klart. Frågan är bara om jag kan..?
Men ja.. Ska gå och lägga mig om ca 15 min. Under tiden ska jag kolla på någon film och tänka på hur jag ska lyckas krossa några hjärtan, när man inte ens kan fånga ett.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0