FREDAG!!!!

Anna missade bussen imorse -.-'' Så jag fick åka ensam till skolan :''c Kom i tid till våran bg för en gångs skull oxå, det va säkert bara för att Anna inte va på bussen... -.-''
Skoldagen hände det ingen spez. Eller jo, 1 sak typ. Hade prov i genetik idag. Det gick bra för mig :D
Efter skolan ringde jag Anna. När vi snackade gick jag raskt till akuten 95. För Anna va där på röntgen :( Hon hade ont i hela kroppen. Hon va där i 5h, bara för att få reda på att inget va fel -.-''
Efter att vi va där så drog vi till stan. Där möte vi Tim vid donken, han har tagit sin ögonbryns piercing idag! Och jag måste bara säga, FAN vad han passade i den! Till och med Anna sa att han såg bra ut i piercingen!
Sen drog Anna och jag till svava. Där chillade vi ett tag och snackade lite. VI bestämde oss för att ta 17.20 bussen hem idag. Så kom hem lagom till maten. Jag och mamma delade på en räksalad. Fan vad den va god! :') När vi åt så blev det bråk mellan mig, pappa och mamma. Inget jag vill snacka om dock. Känenr inte för det, är bara för förbannad för att snacka om det med vissa personer. Men ja, iallafall...
Nu ska jag kolla klart på en Pokémon film som jag påbörjade igår. Ska oxå vara inna på bdb, fb och skype. Hoppas att någon rolig och gullig person är inne där, men det är ingen sån inne där. För jag känner inga roliga och gulliga som har skype -.-''

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0