LÖRDAG!!!

Va på gardenparty idag!!! :DD Fett KUUUUUUUL va de! Va den ända från Knutby dock, men va kul ändå! Vi åt mat, lekte gissa priset (vann inget dock, men ville itne ha nåt ändå xD) någonm lek med en potatis, sätt hästsvansen på gubben (va bäst på det, för jag träffade precis, hade såklart ögonbindel på!!! x) ) och sanninge eller fantasi. Det va kul. Fick live musik, för Frida som jag va hos går på en musikskola och hennes vänner där gick i den skolan och dem va jätte bra! Fick tårta, enligt den ska jag gifta mig iår. Men sen är det bara frågan om vem. Han ska vara 96 eller äldre, men sen måste ju bara den rätta killen fria. Och det lär ju inte hända direkt.. :c Sen när alla andra hade åkt så va det bara jag och Frida kvar där. Vi hade kul såklart, vi flummade, drack läsk och flummade mer xD Ska lägga upp några bilder på fb så fort jag kan! :D
Men ja.. Om ca 25 min börjar EUC!!! :P Det ska jag kolla på, så måste fixa allt till det xD

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0